Відділ адміністративно-господарського забезпечення
Начальник відділу | Рубан Ігор Леонідович | тел: 366-58-50 каб. 210 |
Головний спеціаліст | Лиска Василь Іванович | тел: 366-58-50 каб. 210 |
Провідний інженер | Жилеєва Любовь Миколаївна | тел: 234-25-11 каб. 210 |
Адреса | 01054, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 24 | |
Час роботи | понеділок - четвер з 8:00 до 17:00 |
Основнi функцiї, напрямки роботи та завдання:
- Здійснює своєчасне матеріально-технічне забезпечення керівництва та всіх структурних підрозділів Шевченківської РДА необхідними для роботи матеріалами.
- Здійснює планування на наступний рік заходів щодо матеріально- технічного забезпечення, відповідно до Положення про планування та звітність, а також проводить аналіз виконання відповідних річних планів.
- забезпечує цільове використання бюджетних коштів в межах компетенції Відділу.
- Ініціює та бере участь у претензійно-позовній роботі з постачальниками матеріально-технічних засобів та виконавцями робіт.
- Забезпечує організацію своєчасного та якісного виконання будівельних та ремонтних робіт.
- Бере участь у здійснненні обліку матеріальних цінностей в Шевченківської РДА і забезпечує їх схоронність.
- Забезпечує опрацювання документів на списання, приймання, передачу матеріальних цінностей Шевченківської РДА.
- Забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції.
- Готує (бере участь у підготовці) проектів угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень.
- Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є.
- Забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог з охорони праці, пожежної безпеки.
- Забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.
- Забезпечує захист персональних даних.
- Бере участь у проведенні інвентаризації матеріальних цінностей Шевченківської РДА.
- Забезпечує своєчасне та якісне опрацювання документів наданих Відділу на виконання.
- Проводить відповідну роботу щодо раціонального використання енергоносіїв в службових приміщеннях.
- У разі надходження на адресу Шевченківської РДА гуманітарної та технічної допомоги, за дорученням голови Шевченківської РДА, проводить розмитнення вантажу.
- Здійснює підготовку та організовує своєчасне укладання господарських договорів.
- Забезпечує планування роботи автотранспорту, що обслуговує Шевченківської РДА, організовує його експлуатацію та контролює дотримання установленого порядку використання.
- Здійснює розподіл службових приміщень між структурними підрозділами на підставі рішення голови Шевченківської РДА.
- Планує та здійснює заходи з комплектування службових приміщень Шевченківської РДА меблями та обладнанням.
- Приймає участь в здійснені планування обсягів закупівлі матеріальних цінностей на основі заявок від структурних підрозділів Шевченківської РДА, закупівлю матеріальних цінностей відповідно до затверджених лімітів коштів, видачу їх в установленому порядку та контроль використання витратних матеріалів.
- Здійснює аналіз ефективності використання матеріальних цінностей співробітниками Шевченківської РДА, готує пропозиції щодо раціонального їх розподілу.
- Організовує експлуатацію, обслуговування та ремонт обладнання Шевченківської РДА.
- Забезпечує підтримання приміщень Шевченківської РДА та відповідних інженерних систем в належному санітарно-технічному стані.
- Здійснює закупівлю матеріальних цінностей для проведення відповідних заходів на основі затверджених лімітів коштів на представницькі цілі та відповідно до затверджених програм і кошторисів.
- Бере участь у підготовці проведення тендерних процедур.
- Бере участь у розробці нормативно-правових актів.