Відділ організації діловодства
Начальник відділу | Прилипко Ірина Віталіївна | тел: 366-58-16 | каб. 512 |
Заступник начальника відділу | Калинчук Ольга Борисівна | тел: 366-58-17 | каб. 512 |
Головний спеціаліст | Мигач Ірина Анатоліївна | тел: 366-58-17 | Каб. 512 |
Провідний документознавець | Клименко Тетяна Вікторівна | тел: 366-58-17 | каб. 512 |
Провідний документознавець | Ільченко Анастасія Артемівна | тел: 366-58-17 | каб. 512 |
Адреса | 01054, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 24 | ||
[email protected] (публічні запити) | |||
Прийом та видача кореспонденції | З понеділка по четвер з 10:00 до 13:00, з 14:00 до 16:00 п’ятниця з 10:00 - 13:00 14:00 - 15:00 | ||
Час роботи | понеділок - четвер з 8:00 до 17:00 |
Відповідно пункту 19 Протоколу № 2, напрацьованого під час позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій 10.03.2020 щодо стану забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення України та заходів стосовно стабілізації епідемічної ситуації, спричиненої коронавірусом COVID-19, Шевченківська районна в місті Києві державна адміністрація повідомляє про скасування до особливого розпорядження проведення особистих прийомів громадян в підрозділах адміністрації з 17 березня 2020 року.
Прийом кореспонденції здійснюється:
- електронною поштою на адресу: [email protected]
- поштою на адресу: вул. Богдана Хмельницького, 24, м. Київ, 01054.
- через скриньку для прийому кореспонденції, яка знаходиться на першому поверсі адміністрації на вул. Богдана Хмельницького, 24
Основнi функцiї, напрямки роботи та завдання:
- Організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, рішень Київської міської ради, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), інших нормативно-правових актів та здійснює контроль за їх реалізацією;
- забезпечує дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними, в тому числі, із застосуванням систем електронного документообігу;
- здійснює методичне керівництво та контроль за дотриманням установленого порядку роботи з документами в структурних підрозділах Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації;
- формує зведену номенклатуру справ адміністрації;
- здійснює реєстрацію та веде облік документів, в тому числі, з грифом «Для службового користування» та мобілізаційних документів;
- організовує документообіг, формування справ, їх зберігання та підготовку до передачі до архівного підрозділу;
- проводить перевірку стану діловодства у структурних підрозділах Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації, а також на підприємствах, установах, організаціях, що належить до сфери її управління;
- здійснює приймання, попередній розгляд та реєстрацію службових документів адресованих адміністрації та передає їх голові, першому заступнику голови, заступникам голови та керівнику апарату адміністрації згідно з розподілом обов’язків;
- здійснює реєстрацію службової вихідної кореспонденції за підписом голови, першого заступника голови, заступника голови та керівника апарату адміністрації та забезпечує її відправлення засобами поштового зв’язку;
- бере участь у впровадженні та використанні інформаційно-телекомунікаційної системи діловодства в установі;
- надає методичну допомогу апарату, структурним підрозділам адміністрації з питань організації діловодства та роботи системи електронного документообігу;
- розробляє проекти розпоряджень голови з питань, що належать до компетенції відділу;
- готує інформаційні та аналітичні матеріали з питань діловодства;
- розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;
- опрацьовує запити і звернення народних депутатів та депутатів місцевих рад;
- організовує роботу з запитами на інформацію, забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;
- здійснює контроль за наданням, структурними підрозділами адміністрації, відповідей на запити на інформацію в порядку та у строки, визначені чинним законодавством;
- забезпечує щомісячне та щорічне оприлюднення звітів щодо задоволення запитів на інформацію на субвеб-сайті адміністрації;
- забезпечує у межах своїх повноважень захист персональних даних;
- забезпечує процес опрацювання проектів розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що підлягають погодженню з адміністрацією як із заінтересованим органом;
- здійснює контроль за дотриманням встановлених вимог до підготовки та погодження проектів розпоряджень голови Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації;
- здійснює реєстрацію та випуск розпоряджень голови адміністрації;
- здійснює інші передбачені законодавством повноваження.