Відділ звернень громадян та організаційної роботи
Дні прийому: понеділок, середа з 9:00 до 18:00
вівторок, четвер з 9:00 до 13:00
Основні функції та напрямки роботи сектору ведення діловодства загально-правового відділу
- Організація діловодства, забезпечення обліку та проходження службової кореспонденції в Управлінні.
- Здійснення організаційних заходів щодо проведення особистого прийому громадян посадовими особами Управління, та роботи Громадської приймальні.
- Забезпечення діяльності телефонної «Гарячої лінії» Управління. (т.236-81-14)
- Контроль за об’єктивністю та своєчасністю розгляду звернень громадян.
- Забезпечення кодифікації нормативно-правових актів Управління.
- Розроблення та подання на затвердження номенклатури справ Управління відповідно до архівних вимог (в разі необхідності).
- Подання своєчасної інформації до Шевченківської райдержадміністрації про роботу Управління та його структурних підрозділів (в разі необхідності).
- Здійснення моніторингу у сфері соціального захисту населення в межах відповідної компетенції.
- Забезпечення обліку запитів на публічну інформацію.