Нормативні документи:
- Постанова Кабінету Міністрів України від 19.07.2006 № 999 "Про затвердження Порядку забезпечення інвалідів автомобілями" (із змінами).
Облік та розподіл спецавтортранспорту здійснюється Головним управлінням праці та соціального захисту населення Київської міської державної адміністрації (м. Київ, пр.Комарова, буд.7).
Для взяття на облік згідно з цим Порядком інвалід або законний представник дитини-інваліда подає до районного управління соціального захисту за місцем проживання і реєстрації заяву, форма якої затверджується Мінпраці.
Документи, які необхідно надати до заяви:
- копія ідентифікаційного кода інваліда;
- копія довідки МСЕК;
- копія висновку МСЕК про наявність медичних показань для забезпечення автомобілем;
- копія паспорта інваліда (для дитини-інваліда - свідоцтва про народження);
- копія пільгового посвідчення;
- копія паспорта члена родини - водія (якщо інваліду керування автомобілем заборонено);
- копія ідентифікаційного кода члена родини - водія (якщо інваліду керування автомобілем заборонено, член сім'ї обов'язково повинен бути зареєстрований разом з інвалідом);
- копія посвідчення водія (особи, яка буде здійснювати керування);
- копія медичного посвідчення водія (якщо таке є в наявності);
- копія техпаспорта (в разі заміни автомобіля);
- довідка з місця проживання про склад сім'ї;
- копія акта про нещасний випадок на виробництві або акта розслідування профзахворювання (для інвалідів внаслідок трудового каліцтва);
- для недієздатних інвалідів - копія рішення суду про визнання інваліда недієздатним та копія рішення про встановлення опіки над ним;
- довідка з ДАІ про відсутність у інваліда транспортного засобу.
Копії документів подаються з пред'явленням оригіналів.