Пройшло півтора місяця карантину. ЦНАП адаптувався до нового режиму роботи – онлайн:
- обмежено особисте відвідування ЦНАП заявниками (окрім видачі паспорта громадянина України та свідоцтва про народження дитини, посвідчення багатодітної родини, дозволу на працевлаштування);
- посилено роботу Call-центру: додали мобільні телефони для надання консультацій (063) 471-78-37 (бульв. Т. Шевченка, 26/4); (063) 471-78-38 (вул. Б. Хмельницького, 24);
- надаємо послуги через «особистий кабінет» порталу адміністративних послуг м. Києва;
- надаємо послуги за допомогою поштового зв’язку (109 видів послуг).
З 17 березня по 30 квітня до ЦНАП надішло близько 1700 телефонних та 120 електронних звернень. Видано 1252 результати адміністративних послуг.
Опрацьовано 95 вхідних документів (нормативно-розпорядчих, листів та звернень).
Працівники ЦНАП пройшли онлайн-курс «Цифрова грамотність для державних службовців» з ознайомлення з особливостями функціонування безкоштовних сервісів Google для використання в професійній діяльності.
Нагадуємо:
Реєстрацію ФОП / ТОВ / ГО та ін., можна замовити онлайн, через кабінет електронних сервісів (https://kap.minjust.gov.ua/).
Перелік послуг, які надаються через "особистий кабінет" на порталі адміністративних послуг м. Києва:
- Державна реєстрація потужностей операторів ринку;
- Дозвіл на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габарити параметри яких не перевищують нормативи;
- Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів.
Перелік адміністративних послуг, що надаються за допомогою поштового зв'язку:
https://docs.google.com/…/1ig70EAclgeVgJaJ8b-K_K5I1KD…/edit…
https://drive.google.com/…/1lBlX9UDgwL7fWIcgM0ad8g6I4…/view…
Звертаємо Вашу увагу, що документи, які надсилаються поштою мають відповідати вимогам законодавства.
Інформаційні картки адміністративних послуг доступні за посиланням: http://kyivcnap.gov.ua/
Ми наполегливо радимо Вам залишатися вдома, наразі це найдієвіший спосіб убезпечити себе та своїх близьких!