Підтримайте ініціативу ЄБРР «Корисні ноу-хау під час кризи», призначену для малого бізнесу в умовах пандемії коронавірусу.

Будь ласка, підтримайте ініціативу ЄБРР «Корисні ноу-хау під час кризи», призначену для малого бізнесу в умовах пандемії коронавірусу.

У рамках своїх зусиль, спрямованих на підтримку десятків тисяч мікро-, малих та середніх підприємств, які постають перед викликами пандемії, ЄБРР створив навчальний та інформаційний онлайн-хаб з питань кризового менеджменту – Академію ноу-хау. Вона призначена спеціально для малих та мікропідприємств, які найбільше потребують практичної допомоги, щоб протистояти викликам коронавірусу в поточний момент, а також аби спланувати свою діяльність на майбутнє.

http://www.ebrdknowhowacademy.com

Відвідайте Академію ноу-хау


АКАДЕМІЯ НОУ-ХАУ

Онлайн-хаб «Корисні ноу-хау під час кризи», розміщений на платформі Академії ноу-хау, пропонує інтерактивне навчання, відеоролики галузевих експертів і актуальну для кожної країни інформацію про ресурси для мікро-, малих та середніх підприємств. До числа організацій, які беруть вагому участь у діяльності програми і надають для неї ресурси, входять провідні компанії у сфері консультування бізнесу – EY та PwC. 

Програма підтримує малий бізнес у 30 економіках світу, у яких працює ЄБРР. Вона повністю безкоштовна і доступна англійською, арабською, російською, українською та турецькою мовами.

Після проходження програми користувач отримує сертифікат про закінчення Академії ноу-хау ЄБРР.


ДОПОМАГАЄМО БІЗНЕСУ ПЕРЕЖИТИ НИНІШНЮ КРИЗУ 

Хаб пропонує по-справжньому практичні рекомендації та інформацію для малого бізнесу, що можуть використовуватися будь-коли і тією мірою, якою необхідно, а також доступні на будь-якому пристрої.

  • Інтерактивні навчальні матеріали «швидкого споживання», які включають тести, практичні ситуації та інструменти планування бізнесу
  • Відеоролики міжнародних галузевих експертів, у яких вони діляться своїм досвідом ведення бізнесу під час кризи й успішного подолання її наслідків
  • Інформація про місцеві джерела фінансової допомоги
  • Додаткові ресурси від провідних організацій, таких як PwC, EY і Королівський інститут персоналу та розвитку

Програма складається з п’яти основних модулів, присвячених таким ключовим темам:

1) Антикризове управління: ваші клієнти та постачальники;

2) Антикризове управління: основи фінансового менеджменту;

3) Антикризове управління: фінансування вашого бізнесу;

4) Антикризове управління: персонал – ваш ключовий актив;

5) Антикризове управління: виклики управління та лідерства.


ЯК ВИ МОЖЕТЕ ДОПОМОГТИ?

ЄБРР співпрацюватиме з банками, групами підтримки бізнесу та асоціаціями в усіх

регіонах своєї діяльності й буде дуже вдячний за вашу допомогу в популяризації та

підтримці програми. Будь ласка, допоможіть нам, поширивши інформацію про цю

платформу і про те, як вона може допомогти малому бізнесу, серед своїх членів,

партнерів та клієнтів.

Ви можете підтримати цю ініціативу:

  • розіславши електронні листи своїм членам чи партнерам або дозволивши нам звернутися до них безпосередньо;
  • розмістивши інформацію і схвальний відгук у своїх соціальних мережах, а також посилаючись на наші повідомлення, поширюючи їх і ставлячи під ними лайки;
  • запрошуючи нас представити свою програму під час ваших зустрічей або заходів (як віртуальних, так і фізичних).

Ми дуже сподіваємося на вашу підтримку цієї ініціативи та подальшу співпрацю. Будь ласка, не вагайтеся контактувати з нами, якщо у вас виникнуть будь-які подальші запитання.


Ініціатива фінансується Європейським Союзом, зокрема через Європейський інвестиційний консультативний центр, Казахстан та Фонд впливу на малий бізнес ЄБРР (Італія, Японія, Корея, Люксембург, Норвегія, Швейцарія, Швеція, Тайбей Китай та США).

Програму розроблено спільно з Crown Agents – нашим партнером у сфері знань.

Спонсори інструментів Академії та додаткових продуктів: EY, PricewaterhouseCoopers і Королівський інститут персоналу та розвитку.

Перейти до спискуВерсiя для друку