В 2020 році через ЦНАП надавались більше 170 видів адміністративних послуг (для порівняння: у 2017 році – 151 вид послуг, у 2018 році – 157 видів послуг, в 2019 - 160).
У звітному періоді зареєстровані 88801 адміністративна послуга (для порівняння: у 2017 року – 83739 справ, у 2018 року – 88105 справ, у 2019 – 105262 справи), що відповідає 2 позиції серед 10 районних ЦНАП м. Києва. Зменшення кількості зареєстрованих справ відбулась через запровадження карантинних заходів та обмежений доступ заявників до ЦНАП. Найбільш затребувані послуги в Шевченківському районі – послуги у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців; реєстрації місця проживання; у сфері земельних відносин та працевлаштування іноземців.
Адміністративних справ у сфері земельних відносин зареєстровано 25386, що становить 63,2% від загальної кількості зареєстрованих у Києві. Адміністративних справ у сфері реєстрації бізнесу зареєстровано 9831, що становить 14,5% від загальної кількості зареєстрованих у Києві. Адміністративних послуг у сфері зайнятості зареєстровано 6696 справ, що становить 45,9% від загальної кількості зареєстрованих у Києві. Загальна кількість вчасно виданих документів становила 99,5% від загальної кількості зареєстрованих справ.
Впровадження нових послуг, удосконалення процесу надання послуг, надання консультацій:
- Надання комплексної адміністративної послуги при народженні дитини, яка включає до 4 адміністративних послуг.
- Надання адміністративних послуг з державної реєстрації нових транспортних засобів, їх перереєстрації у зв’язку зі зміною анкетних даних власника (без огляду експерта) та обміну/отримання нового посвідчення водія у зв’язку із втратою чи викраденням із закупівлею відповідного обладнання.
- Надання «Швидких послуг» з реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання дітей до 14 років, зняття з реєстрації місця проживання за особистим зверненням особи або на підставі свідоцтва про смерть шляхом надання цих послуг безпосередньо працівником відділу реєстрації в приміщенні ЦНАП. Послуги надаються заявникові за 15 хвилин.
- Надання адміністративних послуги ГУ Держпродспоживслужби України у м. Києві: зняття з обліку; перереєстрація; реєстрація; тимчасова реєстрація тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів.
- Надання комплексної послуги «ID-4»: отримання вперше паспорта громадянина України у формі ID-картки та присвоєння ідентифікаційного коду.
- Надання комплексної послуги «єМалятко», яка включає до 9 адміністративних послуг.
- Видачу довідок про реєстрацію місця проживання особи (Додаток 13), прийом документів на адміністративну послугу «Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- і 45-річного віку» на рецепціях ЦНАП без запису в електронну чергу.
- Вилучення попередніх записів в електронній черзі в разі скасування візиту через подачу інформації на електронну пошту або телефоном до ЦНАП.
- Прийом суб’єктів звернень в ЦНАП по бульв. Т. Шевченка, 26/4 здійснюється тільки на 1 поверсі: зал очікування переобладнаний в зал прийому у форматі open-space на 6 робочих місць адміністраторів; реорганізована зона очікування для відвідувачів, кабінет № 204 на 2 поверсі облаштований під залу засідань.
- Для відвідувачів ЦНАП облаштовані куточки самообслуговування (робоче місце з комп’ютером та принтером).
- Спільно з «QLogic systems» оновлена система управління електронною чергою з диференційованим підходом до тривалості часу обслуговування однієї послуги.
- В обох приміщеннях ЦНАП облаштовані скриньки для прийому пакетів документів та вхідної кореспонденції.
- В роботі колцентру ЦНАП у постійному консультуванні заявників Шевченківського району задіяні 4 адміністратора.
- У приміщенні ЦНАП по бульв. Т. Шевченка, 26/4 кожного вівторка з 15:00 до 17:00 надавались консультації фахівцями відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у м. Києві з актуальних питань соціального страхування (крім періоду карантину).
- У приміщенні ЦНАП по вул. Б. Хмельницького, 24 кожної п’ятниці надавались консультації у сфері земельних відносин фіхівцями ГУ Держгеокадастру у м. Києві (крім періоду карантину).
- Впроваджені нові адміністративні послуги:
1) оформлення посвідки на тимчасове проживання в Україні;
2) оформлення посвідки на тимчасове проживання в Україні у зв’язку з втратою або викраденням, обміном.
Інформаційне забезпечення ЦНАП, популяризація послуг та просування бренду:
- Придбаний та встановлений у приміщенні ЦНАП по вул. Б. Хмельницького, 24 монітор для відеоінформування заявників.
- Виготовлена друкована та сувенірна продукція про ЦНАП: настінні календарі на 2020 та 2021 роки, чашки з логотипом ЦНАП; візитки та наклейки із зазначенням всіх видів зв’язку з ЦНАП для отримання консультацій.
- Оновлений інформаційний стенд про надання паспортних послуг (зал № 2 по вул. Б.Хмельницького, 24).
- Оновлені тематичний розділ ЦНАП на сайті ШРДА та сторінка ЦНАП в мережі Фейсбук. На сторінці у соцмережі опубліковані 1419 постів, з яких 127 авторських інформаційних матеріалів і відеороліків, створений чат-бот, наразі вона має 416 підписників та набуває популярності. За рік переглянули сторінку 67169 осіб.
- Розроблений логотип ЦНАП Шевченківського району м. Києва.
Покращення матеріально-технічної бази ЦНАП, зокрема обладнання приміщення (меблями, оргтехнікою), адаптація приміщень до потреб осіб з інвалідністю:
- В ЦНАП передбачено обслуговування людей з особливими потребами: пандуси, туалет, кнопка виклику, позачергове обслуговування, голосовий супровід до електронної черги.
- Для комфорту заявників впроваджена супутня послуга з користування коригуючими окулярами різних діоптрій.
- Для обслуговування заявників з вадами слуху придбані планшети. 8 адміністраторів ЦНАП навчались на курсах жестової мови.
Придбані: тепловентилятори для обігріву робочих місць адміністраторів залу прийому - 8 шт.; бойлер для нагріву холодної води по вул. Б.Хмельницького, 24 та рукомийник на бульв. Т.Шевченка, 26/4; приладдя для образотворчого мистецтва, іграшки, конструктори, абетки та 4 крісла-мішки для оновлення дитячих кімнат обох приміщень ЦНАП; облаштовано усім необхідним кімнату матері та дитини; для адміністраторів 30 формених білих блузок та сорочок; дезінфектори та захисні маски.
Підвищення компетентності працівників (навчання персоналу, тренінги та семінари для працівників ЦНАП, ротація персоналу, стажування):
Для підвищення фахового рівня працівники ЦНАП протягом року пройшли навчання на онлайн вебінарах Міністерства цифрової трансформації України та Офісу реформ адміністративних послуг:
1) «Як захистити себе від стресу»;
2) «Робота ЦНАП під час та після карантину»;
3) «Практичні аспекти надання адміністративних послуг у сфері земельних відносин»;
4) «Як користуватись за стосунком «Дія» у ЦНАП»;
5) «Тиждень кіберпозитиву»;
6) «Моніторинг — шлях до підвищення якості адміністративних послуг вже сьогодні!»;
7) «Трансформація ЦНАП при РДА: успішні практики»;
8) «ЦНАП: використання Гіду з державних послуг»;
9) «Потреби осіб з інвалідністю при отриманні адмінпослуг»;
10) «ЦНАП: державна мова при наданні адмінпослуг»;
11) «ЦНАП: особливості надання адмінпослуг іноземцям»;
12) «Практичні рекомендації щодо особливостей обслуговування людей з інвалідністю»;
13) «Надання правових послуг в Україні та можливості їх цифровізації. Презентація результатів дослідження»;
14) «Гендерний підхід в роботі ЦНАП».
13 лютого ЦНАП уклав угоди про співпрацю з кафедрою публічного адміністрування та кафедрою психології Міжрегіональної академії управління персоналом для проведення семінарів, тренінгів, екскурсій, конференцій, лекцій, різних видів практик та науково-дослідницьких робіт студентів. На підставі угоди у ЦНАП проходили виробничу практику студенти Міжрегіональної академії управління персоналом.
Протягом року для адміністраторів ЦНАП проведено 18 навчальних семінарів, 2 стажування, онлайн навчання від Київського міського центру перепідготовки та підвищення кваліфікації за спеціальною короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Діловодство та культура українського ділового мовлення» та «Проєктний менеджмент»; також працівники брали участь в онлайн конференціях.
Працівники ЦНАП протягом року проходили онлайн курс «Цифрова грамотність для державних службовців» з ознайомлення з особливостями функціонування безкоштовних сервісів Google для використання в професійній діяльності, в грудні започатковано проходження онлайн тесту з цього курсу «Цифрограм», 5 осіб вже отримали відповідні сертифікати.
Також, крім забезпечення основних функцій, у приміщеннях ЦНАП проводились екскурсії, тематичні виставки та акції, майстер-класи, надавались медичні послуги.