ПОРАДНИК: ЯК ПІДГОТУВАТИСЯ ДО УСПІШНОГО ВІЗИТУ ДО ЦНАП

Шановні відвідувачі! Для того, щоб Ваш візит до ЦНАП був максимально вдалим, ми радимо наступний алгоритм дій:

1. ВИЗНАЧТЕСЬ З ПОСЛУГОЮ:

  • Зайдіть на офіційний веб портал Центру надання адміністративних послуг м. Києва. Розгляньте в Меню послуг список адміністративних послуг, які надає ЦНАП.
  • Визначте, яка саме послуга Вам потрібна.
  • Ознайомтеся з умовами та необхідними документами для отримання послуги, а також переліком Центрів, які надають зазначену послугу.

2. ПІДГОТУЙТЕ І РЕТЕЛЬНО ПЕРЕВІРТЕ ДОКУМЕНТИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ:

  • Підготуйте всі необхідні документи для отримання послуги згідно переліку на сайті (див. п 1).
  • Переконайтеся, що всі зібрані документи відповідають вимогам і не втратили чинність.

3. ЗАПИШІТЬСЯ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ ЧЕРГУ:

  • Ознайомтеся з процедурою запису в електронну чергу на офіційному веб порталі ЦНАП м. Києва або за допомогою мобільного додатку (Київ Цифровий, Телеграм-бот або Мобільну чергу)
  • Оберіть зручні для Вас дату і час візиту, та запишіться в електронну чергу зручним для Вас способом. УВАГА!

Ви повинні отримати автоматичне смс-повідомлення, яке є підтвердженням запису.
4. ЗБЕРЕЖІТЬ ДАТУ І ЧАС ВІЗИТУ В КАЛЕНДАРІ:

  • Занотуйте дату та час візиту до Вашого календаря на телефоні, до записника або іншим зручним для Вас способом.
  • Якщо з будь-яких причин Ви не зможете відвідати ЦНАП – будь ласка, по можливості, скористайтеся опцією Скасувати запис (див. посилання в смс-повідомленні про підтвердження запису). Якщо із скасуванням запису онлайн виникають труднощі, Ви можете зателефонувати до Сall-центру для скасування візиту. Це свідчитиме про Вашу свідому і відповідальну громадянську позицію.

5. ПРИЙДІТЬ ДО ЦНАП ВЧАСНО:

  • Перевірте місце розташування обраного Вами підрозділу ЦНАП на карті.
  • Врахуйте необхідність завчасного виходу, особливо, якщо Ви будете їхати громадським транспортом, а також врахуйте можливі проблеми з місцем для паркування, якщо у Вас власний автотранспорт.

6. ОТРИМАЙТЕ АДМІНІСТРАТИВНУ ПОСЛУГУ:

  • Слідуйте інструкціям адміністратора або персоналу рецепції.
  • Пред’явіть всі необхідні документи та відповідайте на уточнюючі запитання адміністратора.
  • Переконайтеся, що ви отримали всю необхідну інформацію та документацію, пов’язану з послугою.

З цим планом підготовки візиту до ЦНАП Ви маєте всі шанси на успішне і швидке отримання необхідної послуги.

Якщо під час підготовки візиту до ЦНАП у Вас виникають додаткові питання (щодо послуги, необхідних документів, графіку роботи, запису в електронну чергу тощо), Ви можете скористатися пунктом меню Питання та відповіді на веб порталі. Або зателефонувати до Сall-центру за номером (044) 202-60-38 / (044) 202-60-39.

Чекаємо на вас!

Перейти до спискуВерсiя для друку