Шановні відвідувачі! Для того, щоб Ваш візит до ЦНАП був максимально вдалим, ми радимо наступний алгоритм дій:
1. ВИЗНАЧТЕСЬ З ПОСЛУГОЮ:
- Зайдіть на офіційний веб портал Центру надання адміністративних послуг м. Києва. Розгляньте в Меню послуг список адміністративних послуг, які надає ЦНАП.
- Визначте, яка саме послуга Вам потрібна.
- Ознайомтеся з умовами та необхідними документами для отримання послуги, а також переліком Центрів, які надають зазначену послугу.
2. ПІДГОТУЙТЕ І РЕТЕЛЬНО ПЕРЕВІРТЕ ДОКУМЕНТИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПОСЛУГИ:
- Підготуйте всі необхідні документи для отримання послуги згідно переліку на сайті (див. п 1).
- Переконайтеся, що всі зібрані документи відповідають вимогам і не втратили чинність.
3. ЗАПИШІТЬСЯ ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ ЧЕРГУ:
- Ознайомтеся з процедурою запису в електронну чергу на офіційному веб порталі ЦНАП м. Києва або за допомогою мобільного додатку (Київ Цифровий, Телеграм-бот або Мобільну чергу)
- Оберіть зручні для Вас дату і час візиту, та запишіться в електронну чергу зручним для Вас способом. УВАГА!
Ви повинні отримати автоматичне смс-повідомлення, яке є підтвердженням запису.
4. ЗБЕРЕЖІТЬ ДАТУ І ЧАС ВІЗИТУ В КАЛЕНДАРІ:
- Занотуйте дату та час візиту до Вашого календаря на телефоні, до записника або іншим зручним для Вас способом.
- Якщо з будь-яких причин Ви не зможете відвідати ЦНАП – будь ласка, по можливості, скористайтеся опцією Скасувати запис (див. посилання в смс-повідомленні про підтвердження запису). Якщо із скасуванням запису онлайн виникають труднощі, Ви можете зателефонувати до Сall-центру для скасування візиту. Це свідчитиме про Вашу свідому і відповідальну громадянську позицію.
5. ПРИЙДІТЬ ДО ЦНАП ВЧАСНО:
- Перевірте місце розташування обраного Вами підрозділу ЦНАП на карті.
- Врахуйте необхідність завчасного виходу, особливо, якщо Ви будете їхати громадським транспортом, а також врахуйте можливі проблеми з місцем для паркування, якщо у Вас власний автотранспорт.
6. ОТРИМАЙТЕ АДМІНІСТРАТИВНУ ПОСЛУГУ:
- Слідуйте інструкціям адміністратора або персоналу рецепції.
- Пред’явіть всі необхідні документи та відповідайте на уточнюючі запитання адміністратора.
- Переконайтеся, що ви отримали всю необхідну інформацію та документацію, пов’язану з послугою.
З цим планом підготовки візиту до ЦНАП Ви маєте всі шанси на успішне і швидке отримання необхідної послуги.
Якщо під час підготовки візиту до ЦНАП у Вас виникають додаткові питання (щодо послуги, необхідних документів, графіку роботи, запису в електронну чергу тощо), Ви можете скористатися пунктом меню Питання та відповіді на веб порталі. Або зателефонувати до Сall-центру за номером (044) 202-60-38 / (044) 202-60-39.
Чекаємо на вас!